>> pozostałe kierunki <<

    Zawód technik organizacji reklamy jest zawodem szerokoprofilowym, ponieważ skupia w sobie wiedzę
z zakresu zarówno ekonomii jak też lingwistyki i psychologii. Do podstawowych zadań zawodowych technika organizacji reklamy należy m.in. pozyskiwanie klientów do współpracy z agencjami reklamowymi i mediami,
a także definiowanie szczegółowego celu reklamy przedsiębiorstwa, stosowanie różnorodnych technik reklamowych, organizacja działań promocyjnych oraz działalności wystawienniczej.

    W zawodzie tym niezwykle istotna rolę odgrywa umiejętność skutecznego oddziaływania na odbiorców,
na ich postawy, emocje, przekonania, dlatego tez w procesie kształcenia kładziemy duży nacisk na  rozwijanie takich cech jak komunikatywność, kreatywność, czy odpowiedzialność oraz stosowanie się do zasad etyki zawodowej.

    Szeroki zakres zadań zawodowych oraz zatrudnienie na różnych stanowiskach, wymagają od  absolwenta poczucia estetyki i wyobraźni przestrzennej. Zdobycie tych umiejętności jest niezwykle ważne
dla samodzielnego tworzenia wizualnych środków reklamy.

    Absolwent tego kierunku znajdzie zatrudnienie w takich miejscach pracy jak: specjalistyczne agencje reklamowe, działy marketingu i reklamy przedsiębiorstw, biura ogłoszeń środków masowego przekazu, studia graficzne i wiele innych.